• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
1
رییس شورای شهر کرمانشاه با تاکید برپیگیری پیاده راه سازی خیابان مدرس:

اجرای این طرح به سود “اصناف” است

  • کد خبر : 30835
  • 24 مهر 1401 - 11:19
اجرای این طرح به سود “اصناف” است

به گزارش میلکان به نقل از ایسنا؛  رییس شورای شهر کرمانشاه از پیگیری اجرای طرح تبدیل خیابان مدرس به پیاده راه خبر داد و افزود: این خیابان قابلیت بالایی برای اجرای این طرح گردشگری دارد و اگر کسبه به خوبی توجیه شوند، اجرای این طرح شدنی است. پوریا فخری با تاکید بر لزوم رونق گردشگری […]

به گزارش میلکان به نقل از ایسنا؛  رییس شورای شهر کرمانشاه از پیگیری اجرای طرح تبدیل خیابان مدرس به پیاده راه خبر داد و افزود: این خیابان قابلیت بالایی برای اجرای این طرح گردشگری دارد و اگر کسبه به خوبی توجیه شوند، اجرای این طرح شدنی است.

پوریا فخری با تاکید بر لزوم رونق گردشگری شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه برخی مدیران ما در شهرداری تصور می کنند که کار شهرداری فقط جمع آوری زباله و رفت و روب شهر است، درحالیکه حوزه کاری شهرداری بسیار گسترده است و حوزه هایی مانند گردشگری، اقتصاد شهری و … را شامل می شود.

وی افزود: رونق گردشگری در شهر کرمانشاه در نهایت می تواند منجر به افزایش درآمدهای شهرداری شود و مدیران شهرداری باید در این زمینه ورود کنند.

فخری گفت: یکی از جاذبه های گردشگری در شهرها، پیاده راه ها هستند و در این زمینه کرمانشاه هم قابلیت هایی دارد که باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: محدوده خیابان مدرس قابلیت بالایی برای تبدیل شدن به یک پیاده راه دارد و شهرداری باید این طرح را با جدیت دنبال کند و ما نیز پیگیر اجرای آن هستیم.

رییس شورای شهر کرمانشاه به ماجرای ریزش بخش از تونل قطار شهری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: زمانی که بخشی از تونل ریزش کرد و مجبور به بستن خیابان مدرس شدیم، ترافیک این خیابان به محورهای موازی سوق داده شد و مشکل خاصی پیش نیامد و این ماجرا به خوبی نشان داد که پیاده راه سازی خیابان مدرس شدنی است.

وی افزود: خیابان مدرس محورهای موازی خوبی دارد که به خوبی می توانند ترافیک و تردد این خیابان را پوشش دهند و اجرای این طرح مشکل ترافیکی ایجاد نمی کند.

فخری با اشاره به مخالفت برخی کسبه خیابان مدرس با اجرای این طرح گفت: برخی کسبه تصور دارند که با اجرای این طرح یا در طول مدت اجرای آن کسب و کارشان دچار مشکل شود و این درحالی است که اگر این طرح به سرعت اجرایی شود، با اجرایی شدن آن کسب و کار این کسبه رونق چشمگیری پیدا خواهد کرد.

وی افزود: مردم و گردشگران اگر پیاده از این خیابان عبور کنند قطعا تمایل بیشتری برای خرید خواهند داشت و جمعیت بیشتری در مسیر تردد می کنند که موجب رونق کسب و کار کسبه این خیابان می شود.

رییس شورای شهر کرمانشاه گفت: به نظر می رسد مخالفت کسبه از آن جهت است که به خوبی در زمینه این طرح توجیه نشده اند، وگرنه اجرای این طرح به سود آنها خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=30835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.