• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
7

خدمت‌رسانی هلال احمر کرمانشاه به بیش از ۳۵۰۰۰ زائر اربعین حسینی

  • کد خبر : 29949
  • 19 شهریور 1401 - 10:41
خدمت‌رسانی هلال احمر کرمانشاه به بیش از ۳۵۰۰۰ زائر اربعین حسینی

به گزارش میلکان؛ محمدباقر محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اسکان بیش از ۳۵ هزار زائر اربعین حسینی تا شب گذشته گفت: در پی استمرار حضور باشکوه زوار و بسته شدن مرز خسروی، بیش از ۷ هزار نفر از زائرانی که در پشت مرز و در شهرستان قصرشیرین امکان عبور از مرز […]

به گزارش میلکان؛ محمدباقر محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اسکان بیش از ۳۵ هزار زائر اربعین حسینی تا شب گذشته گفت: در پی استمرار حضور باشکوه زوار و بسته شدن مرز خسروی، بیش از ۷ هزار نفر از زائرانی که در پشت مرز و در شهرستان قصرشیرین امکان عبور از مرز را نداشتند در اردوگاه‌های برپا شده، پایانه مرزی و اماکن عمومی اختصاص یافته اسکان داده شدند.

محمدی افزود: امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ نفر از زواری که در اثر گرمازدگی در خروجی مرز خسروی مصدوم شده بودند انجام شد که در این عملیات ۵ دستگاه خودرو آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ تیم عملیاتی واکنش سریع و ۳ تیم توانا (خواهران) خدمت رسانی کردند.

وی از برپایی بیش از ۷۵۰ تخته چادر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: ۲۲۲۰ تخته موکت ۱۴۸۰۰ تخته پتو در اردوگاه‌ها و پایانه مرز خسروی توزیع گردید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان تعداد آب معدنی توزیع شده را ۱۱۲۵۰ بطری عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد ۷۳۰۰ قرص نان، ۳۷۸ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۵۸۷۰ جلد بروشور آموزشی در بین زائرین توزیع گردید.

وی بهره‌مندی ۷۳۲۰ نفر از آموزش های چهره به چهره را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر دانست و اذعان داشت: ۱۰ چادر خیمه نماز در اردوگاه‌ها برپا گردید و ۵۸۰۰ نفر نیز از خدمات تیم‌های سحاب، فضای دوستدار کودک و دیگر خدمات فرهنگی استفاده کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=29949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.