• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

سازو کار شورای اجتماعی نیاز به تحول دارد/ وضعیت حاشیه نشینی کرمانشاه اورژانسی است

  • کد خبر : 29097
  • 26 مرداد 1401 - 17:49
سازو کار شورای اجتماعی نیاز به تحول دارد/ وضعیت حاشیه نشینی کرمانشاه اورژانسی است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر لزوم تغییر در ساز وکار تصمیم گیری و تصمیم سازی شورای اجتماعی استان تا کید کرد. به گزارش میلکان؛ محمد پورهاشمی در نشست با فعالان سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مشارکت اجتماعی استان که ظهر امروز در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، با […]

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر لزوم تغییر در ساز وکار تصمیم گیری و تصمیم سازی شورای اجتماعی استان تا کید کرد.

به گزارش میلکان؛ محمد پورهاشمی در نشست با فعالان سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مشارکت اجتماعی استان که ظهر امروز در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم امیدوارسازی جامعه افزود: در قضاوت‌ عملکردها نباید فراموش کرد که دولت دکتر رئیسی در چه شرایطی امور را تحویل گرفت. دولت سیزدهم وارث مشکلات و ابرچالش‌هایی از گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در اجرای طرح حذف ارز ترجیحی از آبروی خود مایه گذاشت، تصریح کرد:  در چنین شرایطی نباید با بی انصافی دستاوردهای نظام اسلامی را زیر سوال برد. هر ندایی که ناامیدی به جامعه تزریق کند به مردم خیانت کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به مشکلات و مسائل اجتماعی استان گفت: اگر گفته می‌شود وضعیت کرمانشاه در حاشیه نشینی بحرانی است من می‌گویم اورژانسی است اما چرا پیش از این فکری برای آن نشده است. هر بحرانی پیش از وقوع قابلیت پیشگیری دارد.

پورهاشمی با بیان اینکه کارکرد شورای اجتماعی نیاز به تحول دارد،  افزود: با یک نفر نمی‌توان یک مجموعه و یک استان را درست کرد. سازمانهای مردم نهاد هم راهبرد می خواهند.  در کارگروه شورای اجتماعی همه آنچه که ایده و فکر است باید مطرح شود.

وی ادامه داد: وقتی هیچ پیشنهادی برای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نداشته باشیم معلوم است که بودجه‌ای نیز برای طرح‌های شورای اجتماعی نخواهیم داشت.

پورهاشمی خاطرنشان کرد:  ما قرارگاه آسیب‌های اجتماعی را در استان تشکیل خواهیم داد که درب آن به روی هر کسی که بتواند قدمی در حاشیه نشینی بردارد باز خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=29097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.