• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
4

مسدود شدن بیش از ۲ هزارکارت هوشمند سوخت بنزین در منطقه کرمانشاه

  • کد خبر : 29068
  • 25 مرداد 1401 - 19:55
مسدود شدن بیش از ۲ هزارکارت هوشمند سوخت بنزین در منطقه کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از کشف و مسدودی ۲ هزار قطعه کارت هوشمند سوخت بنزین در یک ماه اخیر خبر داد. به گزارش میلکان، فریدون یاسمی افزود: در راستای تشدید کنترل و نظارت بر مجاری عرضه سوخت در ۳۰ روز گذشته، ۲ هزار قطعه کارت بنزین که بوسیله آنها اقدام […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از کشف و مسدودی ۲ هزار قطعه کارت هوشمند سوخت بنزین در یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش میلکان، فریدون یاسمی افزود: در راستای تشدید کنترل و نظارت بر مجاری عرضه سوخت در ۳۰ روز گذشته، ۲ هزار قطعه کارت بنزین که بوسیله آنها اقدام به عرضه خارج از شبکه کرده بودند، کشف و مسدود شد و جهت اجرای اعمال قانون در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: نظارت بر توزیع در جایگاه های استان با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و جلوگیری از سوء استفاده از کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه بنزین سوز انجام می شود که این موضوع موجب کشف و مسدودی این تعداد کارت هوشمند سوخت سرگردان و پیشگیری از تخلفات در حوزه توزیع فرآورده های نفتی شده است.

بر اساس این گزارش، نظارت بر مجاری عرضه سوخت استان در قالب تیم های نظارتی و با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان انجام می شود که پس از تشکیل پرونده متخلفان و ارجاع به کمیته تخلفات منطقه، برای بررسی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=29068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.