• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
3
با حضور مسئولان در شهرستان صحنه

آیین پایانی حضور تماشاخانه سیار کانون در استان کرمانشاه برگزار شد

  • کد خبر : 28544
  • 06 مرداد 1401 - 16:12
آیین پایانی حضور تماشاخانه سیار کانون در استان کرمانشاه برگزار شد

آیین پایانی ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون»  در شهرستان صحنه استان کرمانشاه و با حضور مسئولان اداری برگزار شد. به گزارش میلکان، هم‌زمان با آخرین اجرای تماشاخانه سیار در شهرستان صحنه استان کرمانشاه، اختتامیه ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون»   در شهرستان صحنه استان کرمانشاه و با حضور مسئولان اداری […]

آیین پایانی ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون»  در شهرستان صحنه استان کرمانشاه و با حضور مسئولان اداری برگزار شد.

به گزارش میلکان، هم‌زمان با آخرین اجرای تماشاخانه سیار در شهرستان صحنه استان کرمانشاه، اختتامیه ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون»   در شهرستان صحنه استان کرمانشاه و با حضور مسئولان اداری برگزار شد.

بر همین اساس، در آخرین روز از اجرای تماشاخانه سیار کانون در استان کرمانشاه، آیین اختتامیه این مراسم در شهر صحنه با حضور فرماندار و دیگر مسئولان محلی به اجرا در آمد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه در این مراسم با تشریح حضور تماشاخانه سیار در شهرها و روستاهای مختلف استان کرمانشاه، افزود: تماشاخانه سیار کانون در شهرستان ها و روستاها ده اجرا را داشته است.

خیاط‌زنجانی همچنین گفت: در ابتدا قرار بود که اجراها به مناسبت اعیاد ولایت باشد که بنا بر استقبال زیاد مخاطبان، این برنامه تا ۵ مرداد تمدید شد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه، اجرای تماشاخانه سیار در شهر کرمانشاه را به مناسبت روز ملی کرمانشاه و روز تکریم خانواده اعلام کرد.

لیلا شویدی، مسئول تماشاخانه های کانون کشور نیز در این مراسم، به گزارشی از نحوه برنامه‌ریزی اجراهای تماشاخانه سیار کانون در استان‌های مختلف کشور پرداخت.

شویدی گفت: ۸۳ اجرا در ۹ استان کشور ( آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، مازندران، تهران، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم و کرمانشاه) برگزار شد.

او با اشاره به استقبال فراوان کودکان و نوجوانان از این برنامه، افزود: نزدیک به ۸۳ هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده‌ها، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در برنامه تماشاخانه سیار کانون شرکت داشتند.

اجرای نمایش آش سنگ، پخش زنده خاطره کوتاه از سردار طالبی از سرداران دفاع مقدس به مناسبت سالگرد حماسه عملیات غرورآفرین مرصاد، پخش زنده سرودنمایش سلام فرمانده به زبان کُردی همراه با اهتزاز پرچم مقدس ایران، سخنرانی جهانبخش زنگنه تبار، فرماندار شهرستان صحنه، و … از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه حضور تماشاخانه سیار کانون در شهرستان صحنه بود.

تماشاخانه سیارکانون پرورش فکری از روز شنبه یکم تا روز چهارشنبه پنجم مرداد ۱۴۰۱ به اجرای برنامه در استان کرمانشاه پرداخت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28544
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون
  • 150 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.