رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی آموزش و پرورش استان عنوان کرد: درخواستهای مردمی با نظر کارشناسی و دقت در فرآیند امور پاسخ داده میشود.
به گزارش میلکان، بهمن نریمانی در نشست کمیته پیگیری درخواستهای مردمی، سفر ریاست جمهوری به استان که در سالن شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد، گفت: در راستای تکریم اربابرجوع و پاسخگویی به درخواستهای ثبتشده مردمی در سامانه سامد (۱۱۱ ) در حوزه آموزش و پرورش استان، این درخواستها با دقتنظرکارشناسی در کوتاهترین زمان که از اولویتهای این کمیته میباشد بررسی و پاسخ داده میشود.
وی افزود: با اشاره به ماده ۱۹ منشور حقوق شهروندی بر این اساس شهروندان از حق اداره شایسته امورکشور برپایه قانونمداری، کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف برخوردار هستند و رعایت این حق توسط همه مسئولان و کارکنان الزامی میباشد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با توجه به حجم بالای درخواستهای مردمی به این اداره کل، نامههای دریافتی تفکیک و به گروههای کارشناسی حوزههای مختلف جهت بررسی ارجاع داده شده است.