• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
2
استاندار کرمانشاه:

کیفی سازی پالایشگاه نشان از یک واگذاری خوب به بخش خصوصی است/ در این واگذاری کوچکترین اعتراض کارگری نداشته‌ایم

  • کد خبر : 28230
  • 25 تیر 1401 - 22:20
کیفی سازی پالایشگاه نشان از یک واگذاری خوب به بخش خصوصی است/ در این واگذاری کوچکترین اعتراض کارگری نداشته‌ایم

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که اجرای اصل ۴۴ را یک کار جهادی جدی بر شمرده‌اند، عنوان کرد: اگر بخواهیم توفیقی حاصل شود باید این صحبت را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم. به گزارش خبرنگار میلکان؛ بهمن امیری مقدم امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه افزایش ظرفیت و توسعه کیفی […]

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که اجرای اصل ۴۴ را یک کار جهادی جدی بر شمرده‌اند، عنوان کرد: اگر بخواهیم توفیقی حاصل شود باید این صحبت را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.
به گزارش خبرنگار میلکان؛ بهمن امیری مقدم امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه افزایش ظرفیت و توسعه کیفی فرآورده‌های نفتی شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: این واگذاری در راستای اصل ۴۴ بوده و در طول شش ماه که من در استان هستم کوچک‌ترین اعتراض، مشکل کارگری و بحثی در این خصوص نداشته‌ایم.
وی افزود: بخش خصوصی باید واحدهای دولتی را که از طریق واگذاری می گیرند را هم از لحاظ کمی و کیفی توسعه دهند.
مدیر ارشد استان تصریح کرد: امروز آیین کیفی‌سازی مورد توجه مسئولین نظام و کشور است چرا که سلامتی مردم دغدغه جدی مسئولان در کشور می باشد.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر حمایت از کیفی سازی در پالایشگاه کرمانشاه گفت: در سفر رئیس جمهور مجدداً بحث واگذاری به بخش خصوصی مطرح شد که ما از این امر حمایت می کنیم. کیفی سازی خدمت به مردم منطقه و شهر است. توسعه پالایشگاه کرمانشاه باید بر اساس ضوابط ، مقررات و قوانین اجرایی شود. دستگاه های دولتی نیز باید موانعی را که در مسیر راه وجود دارد با کمک بخش خصوصی بردارند.
امیری مقدم بیان داشت:  مدیران مجموعه برای توسعه انگیزه دارند این توسعه مطمئنا موجب ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه این سفر را فرصتی مغتنم برای استان برشمرد و گفت: ما باید از این فرصت ها بیشترین استفاده را ببریم.
تیم های مدیران، کارشناسان، معاونین استانداری و سازمان برنامه و بودجه سه ماه تا پاسی از شب بر روی برنامه هایی که در این سفر باید مورد توجه قرار بگیرد کار کردند.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: معضل بیکاری کرمانشاه به ۵۰ سال گذشته بر می گردد که همواره نرخ بیکاری استان دغدغه مردم بوده است.در سفر رئیس جمهور ۱۵۰هزار نامه و ۳۰ هزار تماس تلفنی مردمی داشته ایم که عمدتا درخواست شغل بوده است.
وی تاکید کرد: یکی از درخواست‌های اصلی ما که مورد توجه قرار گرفت تشکیل قرارگاه عملیاتی ایجاد اشتغال با مسئولیت معاون اجرایی رئیس جمهور بود.

مشکل بیکاری به دست استاندار به تنهایی حل نمی شود، حمایت اصلی را دولت باید داشته باشد.
امیری مقدم با اشاره به مصوبات سفر دولت گفت: با این مصوبات مسئولیت ما در استان سنگین تر است با مصوباتی که داشتیم مطمئنیم مردم طعم شیرین این سفر را خواهند چشید.
در حوزه اشتغال ۱۵۰هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ایجاد و توسعه در استان مصوب شده است.
وی با بیان اینکه در ۶ ماه مسئولیت چگونه می‌شود مشکل ۵۰ ساله را حل کرد گفت: برخی سواد علمی ندارند و نمی دانند که استان در چه وضعیتی قرار دارد. اگر وضعیت استان را می دانستند این چنین صحبت  نمی‌کردند.
برطرف کردن مشکلات انباشته استان مانند جابجا کردن کوه طاق بستان است که اگر دست به دست هم بدهیم با همراهی ، کار جهادی و کار انقلابی محقق می شود اما زمان بر است.
وی با تشکر از فعالان اقتصادی که در دیدار با رئیس جمهور حضور داشتند گفت: فعالین اقتصادی در صحبت‌هایشان مشخص بود که درد آشنا هستند. آنها شان ریاست جمهوری را رعایت کردند.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فعالین اقتصادی با صحبت‌های منطقی که داشتند، خودشان رادر  مسیر خدمت به مردم و دولت بیشتر معرفی کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28230
  • نویسنده : عبداله مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 203 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.