• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
2
دکتر محمدی:

در مبارزه با تهدید کنندگان سلامت مردم ، به حمایت دستگاه قضا نیازمندیم

  • کد خبر : 27744
  • 16 تیر 1401 - 11:58
در مبارزه با تهدید کنندگان سلامت مردم ، به حمایت دستگاه قضا نیازمندیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، صبح امروز با دکتر کرمی دادستان کرمانشاه دیدار کرد. به گزارش میلکان؛ دکترمحمدی گفت: از حمایت های همیشگی شما سپاسگزارم که هیچوقت حوزه سلامت را تنها نگذاشتید، بویژه در حوزه تامین وسایل حفاظت فردی در اوایل کرونا و بعد از آن تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی یاور […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، صبح امروز با دکتر کرمی دادستان کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش میلکان؛ دکترمحمدی گفت: از حمایت های همیشگی شما سپاسگزارم که هیچوقت حوزه سلامت را تنها نگذاشتید، بویژه در حوزه تامین وسایل حفاظت فردی در اوایل کرونا و بعد از آن تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی یاور دانشگاه بوده اید .

وی عنوان کرد: به برکت کار جهادی واکسیناسیون، کرونا در کشور تحت کنترل است و در اوج اپیدمی که آمار بستری ها که بیش از ۱۶۰۰ نفر بود، در یک ماه گذشته تک رقمی شده است.

وی افزود: با توجه به تزریق‌ چند دوز واکسن و ابتلا اکثر مردم به کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، سطح ایمنی خوبی در جامعه ایجاد شد که موجب کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر این بیماری گردید؛ اما با گذشت بیش از ۶ ماه این سطح ایمنی در حال کاهش است.

دکتر محمدی گفت: چالش اصلی ما در حوزه سلامت؛ تهدید علیه بهداشت عمومی است، اما قوانین موجود بازدارنده نیست و نیاز به حمایت حقوقی دستگاه قضا داریم .

همچنین دکتر شهرام کرمی دادستان کرمانشاه نیز با بیان اینکه زحمات شبانه روزی کادر درمان به خصوص در بحران کرونا هیچگاه فراموش نمی شود و در این راه شهدای بسیاری تقدیم سلامت مردم کردند گفت: وظیفه خود می دانیم از مجموعه دانشگاه و پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان که همیشه و در همه بحران ها پای کار هستند، حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: دانشگاه به عنوان متولی سلامت جامعه، با جان انسان ها سروکار دارد که کار سخت و طاقت فرسایی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.