• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

با هدف توانمند سازی آسیب دیدگان و کنترل آسیب ها شورای خیرین استان تشکیل شد

  • کد خبر : 27716
  • 16 تیر 1401 - 10:13
با هدف توانمند سازی آسیب دیدگان و کنترل آسیب ها شورای خیرین استان تشکیل شد

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تشکیل شورای خیرین استان را از جمله برنامه های هدفمند دستگاه قضایی استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود در این شورا بر آنیم با حضور خیرین به کنترل آسیب های اجتماعی  و باز اجتماعی نمودن آسیب دیدگان کمک کنیم. به گزارش خبرنگار میلکان، با تدبیر دستگاه قضایی استان و پیگیری […]

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تشکیل شورای خیرین استان را از جمله برنامه های هدفمند دستگاه قضایی استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود در این شورا بر آنیم با حضور خیرین به کنترل آسیب های اجتماعی  و باز اجتماعی نمودن آسیب دیدگان کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار میلکان، با تدبیر دستگاه قضایی استان و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ، شورای خیرین استان کرمانشاه ساماندهی و تشکیل شد.

در نشستی که به این منظور  با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین ایشان در حوزه پیشگیری و توسعه حل اختلاف، روسای خانه صنعت ، معدن وتجارت، اتاق بازرگانی و معادن و برخی مسئولین مرتبط دولتی و خصوصی و نیز جمعی از خیرین استان تشکیل شد  هدف این شورا را کنترل آسیب ها و کمک به آسیب دیدگان و بازاجتماعی نمودن آنها  عنوان شد.

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه  علاوه بر وظیفه اداری باید در دیگر حوزه های اجتماعی نیز ورود کنیم افزود احساس تکلیف و مسئولیت برای ما بیش از پیش زمانی بوجود می آید که به خانه سلامت بهزیستی برویم و با کسانی روبرو شویم که سرپناهی ندارند و در میان آنها دختران ۵ و ۶ ساله هم وجود دارد.

وی افزود نمی توانیم در مقابل آسیب های موجود در اجتماعی که در آن زندگی می کنیم و نیز آسیب دیدگان آن بی تفاوت باشیم.  کمک به این اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر از وظایف انسانی ماست و نیازمند مشارکت همگانی است.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد انتظار می رود صاحبان  مشاغل مهم و اصناف مربوط در این شورا مشارکت فعال داشته باشند و ما را در این امر خیر کمک کنند تا بتوانیم برخی از مشکلات را مرتفع کنیم.

در ادامه این مراسم معاونین رئیس کل دادگستری در حوزه پیشگیری و توسعه حل اختلاف و نیز روسای خانه صنعت و بازرگانی و نیز مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد و تعدادی از خیرین به بیان دیدگاههای خود در مورد شورای خیرین استان کرمانشاه و چگونگی فعالیت آن پرداختند و با اعلام نظر موافق خود از رئیس کل دادگستری استان بابت اندیشه این کار خیز تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.