• امروز : یکشنبه - ۲۶ اسفند - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 March - 2025
4
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

تکریم مراجعین و صدور آرا سازشی در اولویت مراجع حل اختلاف کرمانشاه قرار دارد

  • کد خبر : 26416
  • 24 خرداد 1401 - 11:12
تکریم مراجعین و صدور آرا سازشی در اولویت مراجع حل اختلاف کرمانشاه قرار دارد

به گزارش میلکان مختار احمدی در نشست تخصصی با کارشناسان حوزه مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تکریم مراجعین و صدور آراء سازشی در اولویت هیات های رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی قرار دارد. وی، کاهش فرآیندهای رسیدگی به دادخواست های حل اختلاف و افزایش نظارت بر جامعه […]

به گزارش میلکان مختار احمدی در نشست تخصصی با کارشناسان حوزه مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تکریم مراجعین و صدور آراء سازشی در اولویت هیات های رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی قرار دارد.

وی، کاهش فرآیندهای رسیدگی به دادخواست های حل اختلاف و افزایش نظارت بر جامعه کارگری و کارفرمایی به منظور دستیابی به اهداف و سیاست های کلان وزارتخانه که همان تنظیم روابط کار، صیانت از نیروی کار و تقویت سه جانبه گرایی است را از مهمترین اهداف مدیریت دانست و افزود: از تمامی کارشناسان چه در سطح استان و چه شهرستان انتظار دارم برای دستیابی مطلوب به این اهداف تلاش مضاعف داشته باشند .

مختار احمدی ضمن شنیدن مشکلات و مسائل حوزه روابط کار از جمله: حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری، اداره بازرسی کار و اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی اظهار امیدواری کرد تا در سایه تعهد، وجدان کاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین بتوان نقش مؤثری در بهبود وضعیت جامعه کار و تلاش استان ایفا کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سخنان پایانی و جمع بندی جلسه نیز ضمن تأکید بر مرتفع نمودن مشکلات حوزه روابط کار، خواستار ارتقای کیفیت آراء صادره، پاسخگویی به موقع به آراء دیوان عدالت اداری، حفظ استقلال و اقتدار مراجع حل اختلاف، ایجاد بانک اطلاعاتی واحدهای مشکل دار، هدف گذاری اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در سطح کارگاه های استان، انجام آموزش سامانه جوامع روابط کار برای کارشناسان و اعضای هیات ها، تاکید بر صدور آرای سازشی، تسریع در انجام تحقیق پرونده ها و پیگیری انتخابات مراجع حل اختلاف در شهرستان های تابعه، شد.

علی مرادی معاون روابط کار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ‏حوزه های مختلف روابط کار و تأکید بر توجه ویژه به مفاد دستورالعمل های صادره از سوی وزارت مردم در ‏خصوص رسیدگی، سرعت بخشیدن به پرونده ها و صدور آرا و بازرسی ها، گفت: برخورد مناسب با مراجعین سر لوحه کار بازرسان و کارشناسان روابط ‏کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26416
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 276 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.