• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
13
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

کارت اعتباری خرید ( کیپ کارت ) مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با همکاری بانک پاسارگاد

  • کد خبر : 26291
  • 22 خرداد 1401 - 12:40
کارت اعتباری خرید ( کیپ کارت ) مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با همکاری بانک پاسارگاد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان از کارت اعتباری خرید ( کیپ کارت ) مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با همکاری بانک پاسارگاد خبرداد. به گزارش میلکان، فردین یاوری با اعلام این خبر گفت: شرکت فرآیند نوین فرهنگیان در راستای ارائه خدمات رفاهی به همکاران عضو صندوق ذخیره فرهنگیان جهت ثبت‌نام و […]

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان از کارت اعتباری خرید ( کیپ کارت ) مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با همکاری بانک پاسارگاد خبرداد.
به گزارش میلکان، فردین یاوری با اعلام این خبر گفت: شرکت فرآیند نوین فرهنگیان در راستای ارائه خدمات رفاهی به همکاران عضو صندوق ذخیره فرهنگیان جهت ثبت‌نام و دریافت کارت اعتباری خرید (کیپ کارت ) با شرایط ذیل می‌باشد:

* طرح یاد‌شده با استفاده از منابع بانک پاسارگارد و اعتبار آن از مبلغ ۵۰ میلیون ریال تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بر اساس اعتبار سنجی افراد اختصاص خواهد یافت.

*کیپ کارت این قابلیت را دارد که فرهنگیان با استفاده از آن در تمامی فروشگاه‌ها و مغازه‌های سراسر کشور که دستگاه کارتخوان دارند ( شبکه شاپرکی ) و خرید به‌صورت اینترنتی تا سقف ۸۰درصد اعتبار اولیه کارت خرید نموده و هم خرید در شبکه کلوز لوپ آوند ( فروشگاه‌های طرف قرارداد با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در کل کشور) به میزان حد اقل ۲۰درصد اعتبار اولیه موجود کارت و استفاده از تخفیف‌های مربوطه اقدام نمایند.

لازم به‌ ذکر است از کل مبلغ اختصاص یافته در کارت به هر فرد ۲۰درصد آن الزاماً در فروشگاه‌های طرف قرارداد که با ثبت نام اولیه و نصب برنامه پی‌پاد در تلفن همراه با شماره شخصی افراد مشخص می‌گردد ( البته تا سقف ۱۰۰درصد هم می‌توان از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید نمود) و مابقی آن به‌ میزان ۸۰درصد در تمام فروشگاه‌های کشور که دارای کارت خوان بوده قابل هزینه می باشد.

*متقاضیان می‌بایست درخواست خود را از طریق نصب برنامه پی‌پاد بر روی تلفن همراه خود که سیم کارت آن بنام خود فرد می‌باشد ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

*اعتبار مذبور به صورت کارت خرید بوده و قابلیت برداشت نقدی را ندارد و دریافت آن نیازی به ضامن نداشته و هیچ مبلغی از کارت بلوکه نمی‌شود.

*دریافت کنندگان کیپ‌کارت می‌توانند تا سقف اعتبار در هر ماه خرید نمایند و در آخر دوره ( دوره یک ماهه ) نسبت به تسویه حساب یک‌جا اقدام نموده یا حد اکثر طی اقساط ۲۴ ماهه با سود سالیانه ۱۸ درصد و تنفس یک‌ماهه با بهره‌مندی از تخفیفات فروشندگان طرف قرارداد نیازهای خود را مرتفع نمایند.

*اقساط تسهیلات مذکور به میزان خرید انجام شده و از زمان اقدام به خرید آغاز می‌شود و پس از پرداخت هر قسط کارت شما به میزان اصل قسط پرداختی مجددا شارژ می‌گردد.

*پرداخت اقساط، مشاهده فروشگاه‌های طرف قرارداد و تراکنش‌های انجام شده از طریق پنل آوند که پس از تخصیص تسهیلات به شما اختصاص خواهد یافت به آدرس https://panel.avandclub.irصورت می‌پذیرد.

*مهلت ثبت‌نام متقاضیان از طریق اپلیکیشن پی‌پاد، از تاریخ ۲۲خرداد ۱۴۰۱ لغایت ۶ تیر‌ماه ۱۴۰۱ می‌باشد.

*مبلغ هشت دهم درصد از اعتبار اختصاص یافته به‌عنوان کارمزد خدمات کارت از حقوق متقاضیان کسر می‌گردد. که این مبلغ در سایر کارت‌های اعتباری یک درصد می باشد.

*فیلم آموزشی ثبت‌نام، آموزش پرداخت اقساط و دستورالعمل دارندگان کارت اعتباری و مزایای استفاده از این کارت نسبت به سایر کارت‌ها و اطلاعات بیشتر در آدرس اینترنتی https://fnf.co.ir/keepcard-kermanshah قابل مشاهده و دانلود می‌باشد.

یاوری یادآورشد: این نوع کارت در بانک‌های دیگر اگر ارائه شود باید با افتتاح حساب در بانک مربوطه و ارائه ضمانت‌نامه معتبر و مقداری از پول در حساب بلوکه می‌شود و به محض خرید (حتی به مبلغ کم ) کل مبلغ قسط‌بندی خواهد شد در حالی که کارت مذکور به مبلغ خرید در پایان ماه بعد قسط بندی خواهد شد و مبلغی که خرید نشده و در کارت موجود است بابت آن تا زمان خرید قسطی پرداخت نخواهد شد در واقع این کارت قدرت خرید بالقوه‌ای برای همکاران فرهنگی می‌باشد و با توجه به بررسی تمام جوانب همه ارائه دهندگان این نوع خدمات استفاده از این کارت به همه همکاران عضو صندوق ذخیره فرهنگیان توصیه می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26291
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه
  • 1150 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.