• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

از مدیران استانی که دغدغه اشتغال و معیشت مردم را دارند، قدردانی می شود

  • کد خبر : 26282
  • 22 خرداد 1401 - 12:18
از مدیران استانی که دغدغه اشتغال و معیشت مردم را دارند، قدردانی می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سرپل ذهاب گفت: امهال تسهیلات اشتغالزا و بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و مسئله ضمانت تسهیلات مشاغل خانگی و تسهیلات خرد در ستاد وزارت خانه ها پیگیری می شود. به گزارش  میلکان؛ شهریار حیدری نماینده مردم منطقه […]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سرپل ذهاب گفت: امهال تسهیلات اشتغالزا و بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و مسئله ضمانت تسهیلات مشاغل خانگی و تسهیلات خرد در ستاد وزارت خانه ها پیگیری می شود.
به گزارش  میلکان؛ شهریار حیدری نماینده مردم منطقه غرب استان در مجلس شورای اسلامی در دومین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سرپل ذهاب ضمن قدردانی از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیر کل کمیته امداد امام (ع) به خاطر حضور میدانی در شهرستان به منظور بررسی مشکلات مردم منطقه گفت: مردم منطقه غرب استان دغدغه معیشت و اشتغال دارند و از مدیران استانی می خواهیم که با حضور خود در رفع مشکلات و ایجاد فرصت های سرمایه گذری و اشتغالزا مردم را همراهی نمایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از پیشنهاد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قول مساعد برای پیگیری امهال تسهیلات ویژه مناطق زلزله زده استان و همچنین رفع مشکل ضمانت اخذ تسهیلات اشغالزا در حوزه مشاغل خانگی و بند ب تبصره ۱۶ ویژه دستگاه های حمایتی کمیته امداد(ع) و بهزیستی راداد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ابتدای این نشست گفت: سیاست وزارت مردم و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سرانه بیمه تامین اجتماعی از طریق ایجاد فرصت های شغلی جدید می باشد و با حضور در کارگروه های شهرستانی این موضوع را پیگیری می کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس سند توسعه اشتغال استان کرمانشاه ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی برای استان در سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است، اظهار نمود: تاکنون ۴ هزار و ۷۷۸ فرصت شغلی به میزان ۱۱ درصد آن محقق شده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲ هزار و ۱۷ فرصت شغلی برای شهرستان سرپل ذهاب پیش بینی شده که بر اساس داده های آماری سامانه رصد تاکنون ۳۲۰ فرصت شغلی به میزان ۱۶ درصد محقق شده است.

در ادامه جلسه جذب حداکثری تسهیلات اشتغالزا توسط روسای ادارات و بانک های عامل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تعدادی از سرمایه گذاران مشکلات و حوزه ایجاد اشتغال را طرح و در این خصوص بررسی های لازم انجام شد.

در پایان این نشست با حضور نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و روسای ادارات شهرستانی در ملاقات عمومی و میز خدمت، مشکلات و مسائل مراجعین مردمی بررسی و پاسخ لازم ارائه شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26282
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 174 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.