• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
6

۳۰۸۱ اشتراک رایگان گاز به مددجویان و ایثارگران در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ واگذار شد

  • کد خبر : 19682
  • 27 اردیبهشت 1400 - 6:45

در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه، در سال ۹۹ تعداد ۳۰۸۱ اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران استان کرمانشاه واگذار شده که نسبت به سال گذشته رشد ۵ درصدی داشته است. به گزارش میلکان آنلاین، سیروس شهبازی مدیر عامل گاز استان با بیان این مطلب اظهار کرد: از این تعداد، ۱۹۰۹ مورد […]

در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه، در سال ۹۹ تعداد ۳۰۸۱ اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران استان کرمانشاه واگذار شده که نسبت به سال گذشته رشد ۵ درصدی داشته است.

به گزارش میلکان آنلاین، سیروس شهبازی مدیر عامل گاز استان با بیان این مطلب اظهار کرد: از این تعداد، ۱۹۰۹ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۵۸۹ مورد به مددجویان بهزیستی، ۳۲۴ مورد به خانواده شهدا، ۱۶۴ مورد به جانبازان و ۹۵ مورد نیز به سایر اقشار واگذار شده است.

وی بیان کرد: قابل توجه مددجویان نهادهای حمایتی وجانبازان بالای ۲۵ درصد در صورتی که تا کنون ازامتیاز اشتراک گازرایگان بهره مند نشده اند می توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه به اداره گاز استان برای یک مرحله کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

شهبازی خاطر نشان کرد: طی سال۹۸ نیز تعداد ۲۹۲۶ اشتراک رایگان واگذار شده و این اقدام به منظور محرومیت زدایی و حمایت از خانواده های کم بضاعت همچنان در دستور کار گاز استان است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19682

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.