• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4
آیت الله علما:

از مردم شریف استان می‌خواهم که از این نعمت خدادادی مراقبت کنند

  • کد خبر : 19344
  • 13 اردیبهشت 1400 - 5:19

‍ حضرت آیت الله علما، مردم کرمانشاه و هم استانی ها را به رعایت مصرف بهینه آب، جهت عبور از بحران کم آبی در کرمانشاه دعوت نمود. به گزارش میلکان آنلاین؛ نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز کرمانشاه در این خصوص اظهارداشت: همانطور که هم استانی های عزیز واقف هستند امسال نزولات آسمانی بسیار […]

‍ حضرت آیت الله علما، مردم کرمانشاه و هم استانی ها را به رعایت مصرف بهینه آب، جهت عبور از بحران کم آبی در کرمانشاه دعوت نمود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز کرمانشاه در این خصوص اظهارداشت: همانطور که هم استانی های عزیز واقف هستند امسال نزولات آسمانی بسیار کم بوده و قهرا هم اکنون و تابستان امسال نیز با مشکل کم آبی برخورد خواهیم نمود.

وی در ادامه افزود: از عموم مردم شریف کرمانشاه می‌خواهم که از این نعمت خدادادی مراقبت و مواظبت کنند، نه اینکه اسراف نکنند بلکه بشدت در در مصرف آب نیز هوشیارانه عمل کرده که دیگران نیز به مشکل برنخورند.

آیت الله علما با اشاره به این موضوع که راهکار خیلی از مسائل و مشکلات به دست خود ما مردم می‌باشد گفت: ما باید مراعات کنیم، چه در مصرف آب و چه در مصرف برق و چه مسائل دیگر باید دست دردست هم نهیم و به یکدیگر کمک کنیم تا مشکلات این چنینی نه برای خودمان و نه برای دیگران پیش بیاید.

وی در پایان نیز با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مردم از کسانی که در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و بصورت بهینه مصرف میکنند ابراز تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.