• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 17 August - 2024
8

راه اندازی حسینه مجازی برای دانشگاهیان ایران توسط رادیو رویش دانشگاه رازی

  • کد خبر : 20900
  • 18 مرداد 1400 - 13:02

مدیر رادیو و رسانه “رویش” دانشگاه رازی کرمانشاه از راه اندازی حسینه مجازی برای دانشگاهیان ایران در ایام محرم خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ امیرمحمد شهبازی با اعلام این خبر گفت: وزارت علوم در ایام ماه محرم سال ۹۹به دلیل وجود شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری مراسم عزدارای به شکل حضوری تصمیم گرفت […]

مدیر رادیو و رسانه “رویش” دانشگاه رازی کرمانشاه از راه اندازی حسینه مجازی برای دانشگاهیان ایران در ایام محرم خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ امیرمحمد شهبازی با اعلام این خبر گفت: وزارت علوم در ایام ماه محرم سال ۹۹به دلیل وجود شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری مراسم عزدارای به شکل حضوری تصمیم گرفت تا سایتی را تحت عنوان حسینیه مجازی دانشگاهیان راه اندازی کند.

وی افزود: پایه اصلی تولید محتوای این سایت بر عهده رادیو رویش دانشگاه رازی بود که توانستیم ۱۰ قسمت پادکست صوتی تحت عنوان “نوای نینوا” برای آن تولید کنیم.

مدیر رادیو و رسانه رویش دانشگاه رازی  با اشاره به تدوام  شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم عزاداری گفت: وزارت علوم بار دیگر برگزاری این برنامه را در دستور کار قرار داده، اما این بار میزبانی اجرای آن بصورت کامل به رادیو و رسانه رویش دانشگاه رازی واگذار شده است.

وی گفت: در برنامه داریم دو مجموعه تولید داشته باشیم که ادامه برنامه سال گذشته تحت عنوان “نوای نینوا” خواهد بود که به شکل صوتی و تصویری تولید می شود.

شهبازی  در خصوص پلفت فرم های انتشار تولیدات رادیو رسانه رویش گفت: قسمت تولیدات صوتی از طریق شبکه های مجازی همچون اینستاگرام، گوگل پادکست و اپلیکیشن ها و پلت فرم هایی که برای اشتراک گذاری فایل صوتی هستند، منتشر می شوند.

وی گفت: بخش تولیدات تصویری هم هرشب راس ساعت ۲۰ به شکل زنده از آپارات منتشر می شود که موضوعات مختلف و آیتم هایی مانند روایت خوانی، شعرخوانی و … را در بر می گیرد.

مدیر رادیو و رسانه رویش دانشگاه رازی در پایان با بیان اینکه امشب(۱۹ مرداد) به مناسبت اولین شب از ماه محرم اولین قسمت این برنامه پخش خواهد شد، اعلام کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مخاطبان دانشگاهی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.